Första advent

Hejsan!

Idag är det söndag och första advent. Men var är all snö och alla små snölycktor och snö änglar? =)
Jag har spenderat dagen med att stor städa mitt rum, alltså julstäda! Det behövdes verkligen, de låg lite äppelkärnor, barr och en massa små dammråttor lite här och var i mitt rum :) Så jag har haft fullt upp!

Imorgon är det praktik som sagt ingen skola för vår del :) Men jag som många andra i min klass är riktigt arga. Vissa fick redam på i fredags FREDAGS var dem skulle vara på praktik jag menar hallå sånt ska man få reda på lång tid innan. Jag och Angelica ska ju vara på vår handledares företag. Men vi har inte fått reda på var vi ska träffas på måndag eftersom han har två kontor i stan och vi har ingen aning om va de är vi ska göra eller ta vägen. För de kommer bara vara hon och jag där eftersom han driver de själv och han är ju i skolan. Jag blir så aaaaaaaaaaaaarg!

Men nu ska jag ta och vila mina ögon lite, tar på krafterna att städa :)

hugs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0