go och glá kexchoklad

Hejsan!

Nu är jag hemma från Degeberga och vår första intervju gick skit bra! Vi tog bussen till Degeberga, när vi hoppade av stod Arne där med ett leende på läpparna och hälsade oss välkommna! Vi åkte hem till han, gick och satte oss och intervjun var i full gång innan vi ens han blinka. Han berättade om hela sitt liv, från att han var 14 fram tills nu. Jag och Angelica satt helt förstummade och bara lyssnade. Vilken otrolig människa var vår bådas reaktion.
Ett liv som man bara drömmer om. Vi blev även bjudna på kaffe och kakor:) Nam nam!!
Sen så gick han och satte sig vid pianot och spelade och sjöng, och angelica körade :) Super mysigt!
Tyvärr blev de inga super bilder eftersom han verkligen inte gillade att va med på bild. Han sa mest hela tiden att nu räckte de, gamla fula gubbar ska inte vara med på bild :) Så de va lite svårt, men någon bra bild blev de säkert. Ska sätta mig ner sen och kolla igenom dem! Men iaf, sen innan vi skulle gå så tog han lite foto på mig och Angelica, eftersom han hela tiden sa att vi var två otroligt vackra flickor :) Sen upptäckte vi att klockan var på tock för mycket och attn vi skulle missa bussen om vi inte skyndade oss, så vi slängde in oss i bilen och körde lite väl fort till busshållsplatsen, som dock inte existerade :D Så jag och Angelica skapade en egen busshållsplats, vi ställde oss vid vägkanten och när vi såg bussen vinkade vi. Busschaffören blev inte allt för glad att vi gjorde så, men han sa att de va ingen fara, men att vi inte fick göra så fler gånger för busshållsplatsen var lite längre fram. men vafan hur ska vi veta de. Vi har aldrig varit i degerberga innan! 

Måste bara säga att både jag och Angelica var på sånt bra humör efter vi hade varit hos han. Han var så rar och trevlig. En massa glad och positiv energi flödade från av och de smittades verkligen av. :) Så detta var en lyckad dag/ intervju. 

hugs<3 

Kommentarer
Postat av: angie

Jag vet .. det var en underbar dag igår. hihi.. Jag tyckte att han var go och att bilderna visst det blev bra!! idag kanske inte kommer att bli så fullt bra ! :D hehehe

2007-12-05 @ 12:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0