jullov

Nu har det varit avslutning i skolan och nu har man ännu ett jullov :) Underbart skönt men jag är rastlös och saknar alla i klassen och en speciel person <3.
Nu var det ett tag sen jag skrev sist igen, men ni har väl börjat förstå att när jag inte skriver på ett tag så är det för jag inte mår bra! Och nu har det varit en sådan jobbig tid igen, men jag försöker se framåt och tänka på vilket mysig jul de ska bli! :) Och ikväll ska de bli fest så jag försöker ha humöret uppe!
Men visst saknar man han så de gör ont i hela kroppen, nu när det är jul och allt så gör det sig mer och mer påmint. Brukar ju vara med han på varje lov och bara mysa hela dagarna. Men nnu måste jag sluta tänka på de och försöka ha ett underbart lov med vänner och familj.  För inte ska man ligga hemma och vara ledsen när det är jul?! Och jag dum som jag är vet allt jag ska få i julklapp i princip, och de är super. Älskar de. men tänker inte avslöja för en än. De säger jag på julafton :)

oh nu när jag ändå skriver så måste jag ju berätta att jag har ju haft APU som de heter i tre veckor, och i tisdags skulle vi till eslöv för att intervjua en jazzmusiker till. Och det var super underbart. riktigt roligt hade vi. :) Kunde inte gått bättre. Blev bjudna på restaurang och allt! så skulle dealltid varit :)

Nehe nu ska jag ta mig något att äta, sen vänta in min syster som är på körskolan, för när hon kommer hem ska vi baka julgodis :) Sen blir de PAAAARTYYYY

hugs<3

De minsta snesteg, och det kan vara över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0