Praktik praktik

Godkväll!

Jaha va ska man börja?! Vaknade imorse och hade inte alls i planerna att jag skulle stiga upp från den varma sängen, speciellt inte eftersom jag kände mig alldeles febrig och förkyld. Men eftersom de var första dagen på våra APU (praktik) idag så kunde jag ju inte svika angelica så hon skulle vara där helt själv. Så efter att ha legat kvar i sängen i evigheter och övervägt  detta beslut och smsat och gnällt lite om hur trött jag var så tog jag mig i kragen och gick upp :) Stolt!!! Men var nog rätt borta imorse, gick mest runt och visste inte  va jag skulle göra, och pratade med mig själv :D haha.
Men iaf sen var jag på plats där vi hade bestämt möte med Bronson. Och vi fick reda på va vårt första uppdrag var. Vilket är att jag och Angelica ska intervjua fyra musiker. Så när vi hade fått all information så började vi med att ringa upp dem och boka tid för en intervju. :) Så imorgon ska vi ta bussen till Degerberga. Får se hur det går, ska bli roligt :) Fick dessutom låna värsta kamran av Bronson idag :) Så jag är redo för morgon dagen!!

Nu sitter/ ligger min syster i min säng och kollar igenom min skolkatalog och kommenterar alla mysko människor :) Och klagar på alla fjortisar. Och själv sitter jag här och lyssnar på julmusiik, måste ju komma i stämning nu till jul :P

hugs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0