snörvelkraaam

Jaha, nu har sis, J, mami och M åkt till stockholm. Var mening att jag skulle följt med, men de var mer som lockad här hemma :) Så de blir nyår i Åhus i år =) Vilket kommer bli toppen!!!
Förutom att jag är förkyld så är allt toppen, sitter och lyssnar på en massa gamla goa låtar och väntar på att klockan ska slå halv sex, då jag ska ta bussen in till stan! Ha lite filmkväll sen kanske dra in till biljard med A och resten av gänget :)

Igår var en sådan dag där alla i huset var sjuka i princip! Så jag fick ett litet sms av Sis där hon avslutade med "krya på dig! Snörvelkraaaam" :)
Så de är vad jag kommer säga till er nu. Ha en trevlig kväll!

Snörvelkraaam<3

Kommentarer
Postat av: Sis

snörvelkram var ordet! ;)
och nu ska din sjuka sis i sthlm gå och lägga sig i skrubben som våran moster tilldelat mig och sova bort alla basskelusker! medand du är ute och svirar i natten, aj aj ;)

2007-12-29 @ 22:17:32
URL: http://pulvermoset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0