tattuerad

Hejsan!

Igår var den bästa dagen på länge :) Först var jag och tattuerade mig, (min julklapp) :):) Sen åkte jag och träffade släkten, sen hade jag en super mysig kväll hemma hos R. De var en toppen dag! Har inte mått såhär bra på länge:)

Och idag så toppade jag allt med att åka in till stan med Clarissa och Carro, shoppade ett par jeans, tröja och ett linne :) Super nöjd är jag!

Men ett dilemma, NYÅR! vad händer egentligen. antingen åker jag till stockholm eller så stannar jag här och festar med A och massa annat folk. Men som sagt vill ju att R ska va med :)


image28
Jag mår bra nu <3


Kommentarer
Postat av: Sis

Vad fint sis! jag finns på din arm, woho =)

2007-12-28 @ 11:19:08
URL: http://pulvermoset.blogg.se
Postat av: angie

Vem är R??

2007-12-29 @ 09:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0