torsdag

Godkväll!

Äntligen kväll säger jag! Varit ledig hela dagen och de svider att säga de här men fyfan va tråkigt de varit. För första gången klagar jag över att ha varit ledig. Har legat framför tvn sen klockan halv ett idag. Hur hemskt låter inte de.
Och imorgon börjar jag inte förens klockan två. Vilket blir en dryg förmiddag =) Om jag inte lyckas sova bort hela. Men de är svårt när de bor 5 andra i huset som inte är så tysta av sig!

Men imorgon ska jag iaf hem till mami=) Vi ska ha en riktig myshelg, va längesen vi var hemma hos henne. Imorgon ska vi laga god mat och sen titta på finalen av idol givetvis =) Sen på lördag ska vi julshoppa. och på söndag ska vi baka lussebullar och annat gott! Men de bästa av allt så kanske jag ska hem till Tessan på lördagkväll och ha julmys kväll :) Skulle haft de nästa helg men vi klarar inte av att vara utan varandra så länge :)

S a k n a r  m i n  T e s s a n  s å  m y c k e t !! :)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0