en busig klass

Vilket seg dag! Har varit så trött, somnade på svenskan imorse. Och sen hade vi håltimme eftersom vår engelska var inställd. så då gick jag, Therese och Amanda och fikade :) Super gott och mysigt!
Sen efter lunch har vi historia mellan 13.00-15.15, och efter en stund på lektionen frågar vår förvirrade lärare hur länge lektionen varar. Då svarare J snabbt att den slutar 14.30. Givetvis tror vår lärare på henne, men allt efter att tiden gick och klockan började närma sig 14.30 började vi tveka på om vi skulle säga till henne att vi ljög för vi visste ju att hon skulle komma på oss förr eller senare och eftersom vi har historia imorgon igen så kanske de skulle vara bäst att säga till iaf. Men busiga som vår klass är så tänkte vi att hon får skylla sig själv om hon inte har koll på när vi slutar och är dum nog att lita på J :D alla vet att hon är full av skit :)

Jag orkar inte tänka på dig mer. Varför gör du såhär mot mig :( Tänker du någonsin på mig? vill inte må dåligt mer..

Nu ska jag pysa ner till min familj som sitter och skrattar framför tvn :)
Imorgon kommer de bli en bra dag tror jag :) Om allt går som planerat ska vi ha Åhus tjejkväll :P

hugs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0