en liten boll i ett stort hav

först och främst måste jag säga grattis till Zlatan som vann guldbollen i fotbollsgalan :P
Han är ju världens bästa om man frågar mig :) Han ger mig gåshud när han spelar!!
Och ja, jag är en liten nörd som kollar på fotbollsgalan :D:D

Har precis plattat mitt hår. Fick göra de nu ikväll istället för imorgon bitti, eftersom mitt hår tar tio år att platta =) Så nu behöver jag inte gå så himla tidigt, för de räcker med att bara dra igenom platttången i håret några gånger imorgon!

Jag glömde berätta innan att i skolan håller vi på med ett projekt. Så vi är indelade i olika grupper, och projektet ska handla om konflikter med fanatism som ståndpunkt. Så vår grupp arbetar om Ku Klux Klan.
Så idag skulle vi spela in vår film till de. De gick faktiskt ganska bra, de var svinkallt eftersom de flesta scener var utomhus, men de blir nog bra iaf.
Om ni undrar varför i helvete vi gör en film så är det ju pga att vi läser media och gör en massa såna roliga saker :)

Nu ska jag snart gå och vila mina små ögon. För imorgon fortsätter letandet efter en jacka :) Önska mig lycka till!!!

Sovgott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0