En simtur med tessan

Hej Hopp!

Nu har jag slutat för idag, eller jag slutade egentligen vid tolv. Och då stack jag och Tessan till badhuset och simmade lite :)  det blev en hel del flumm och annat trams än just simning. :) Sen bubblade vi och bastade, sjukt härligt!!

Men efter en trevlig simtur med Tessan stack jag tillbaka till skolan för att få lite grupparbete gjort. Men våra foto som jag skulle redigera var dock urdåliga så jag har inte gjort så mycket alls. Hatar när allt blir fel, hur svårt är det att ta en bild, som har bra skärpa. Men vi får väl lösa de på ett eller annat sätt.
Så för tillfället sitter jag bara här uppe i mac salen och skriver lite och snokar runt bland bloggar eftersom jag själv inte orkar ta bussen hem. De är verkligen så himla drygt att åka buss.
Men ska snart tjata lite på Mulle (Johanna) att ta bussen hem med mig. :) 

Har nog glömt att säga att jag och Sis har börjat på en diet. Jag gör de mest för att peppa sis, annars klarar hon de inte. Men iaf, jag är så sugen på en chokladbolle :):):) Vattnas i munnen. haha

Hejsvej nu ska jag leta upp mulle och dra med henne till bussen!

hugs<3

Kommentarer
Postat av: Sis

haha what? tack ska du ha! o bäst för dig att du inte åt någon chokladboll! jag har varit totalt sockerfri i tre dagar nu, inte ens socker i teet(!!!) eller mjölk heller för den delen. hallelujah!

2007-11-14 @ 18:49:33
URL: http://pulvermoset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0