en surmulen sis

Ännu en dag där man håller på att frysa fingrarna av sig. När ska det bli sommar egentligen? =)

Idag har det varit en sådan dag där det ändå känns som allt kommer bli bra en dag även fast jag saknar dig så det gör ont i hela mig. Jag älskar när jag känner såhär, och hoppet är ju det sista som överger människan!

Förutom de, så har detta varit en jävla lång dag, började klockan 8 och var tvungen att sitta kvar ända till halv 5 för att göra ett grupparbete. Fast  fler än hälften av gruppen försvann tidigare. Sånt kan göra mig riktigt arg ibland, men som tur var så har vi inte så mycket kvar på vårt arbete, så jag och J satt kvar en stund sen tog även vi bussen hem!
Så nu sitter jag här, har precis ätit och givetvis har jag bränt min tunga. Hatar de, de blir en sån konstig känsla :)
Ska snart pysa iväg och skriva ett jäkla arbete om Fanatism, hur det påverkar mig och blablabla... Ni vet såna roliga arbeten som man älskar att sätta sig ner med på kvällen.

/ Den surmulna systern :) (som syrran brukar säga om mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0