en toppen kväll

Godmorgon :) eller va man ska säga när klockan är 14.00 och man precis gått upp:)

Igår var en toppen kväll med tjejerna :) Jag behövde verkligen de efter allt annat skit i mitt liv. Dem gör mig så glad :) Kvällen böjade som sagt med pizza.MMmmmm!! Sen stack vi hem till J och körde igång gammal härlig musik drog fram dricka, och kvällen började dra igång ordentligt :P
Snackade skit, dansade, spelade spel (vilket jag och Tessan vann på), hade seriösa samtal med J:s mamma om livet:) och ytterliggare lite mera dans och flumm :P Jag och T var inte hemma förens närmare 3-4 tiden! En perfekt tjej med fyra underbara tjejer helt enkelt! :)
Älskar er girls!! Tack för att ni finns och drar upp mig ur helvetet då och då. <3

Va händer ikväll då? Två alternativ, stanna hemma och fortsätta gå runt och se förjävlig ut :) Och ha en trevlig kväll med Sis eller dra hem till J och också ha en trevlig kväll :) Svårt beslut.
Plus min andra plast syrra kommer hit ikväll, vet inte om jag ska fly eller stanna och snacka skit och ha trevligt.

Ha en trevlig dag och kväll!

Kommentarer
Postat av: therese

En perfekt tjej med fyra underbara tjejer helt enkelt! :) ? en perfekt kväll?
:P hahahahah darling

2007-11-25 @ 17:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0