ett snurr i helvetet

Hejsan!

Nu var det ett jäkligt bra tag sen sen sist. I know that. Men såhär ligger de till.
Jag snurrar fortfarande runt nere i helvetet, och vet varken ut eller in. Går mest och grubblar hela dagarna och kämpar för att inte bryta ihop. Känns som jag borde ha gått vidare, de är snart två månader sen den människan jag älskar mest på jorden bara lämnade mig bland alla världens frågetecken, utan svar. Jag har inte hört av han sen dess, så varför skiter jag bara inte i de? Svaret är så enkelt men samtidigt så svårt, jag älskar den killen över allt annat, skulle kunna göra allt för han. De finns bara ett ord för han, PERFEKT! Han är alla tjejers dröm. och jag menar de. Han var som killen i den romantiska filmen du såg på igår och den killen du drömmer om på nätterna.
Och de är de som svider som värst. att jag hade allt man kan önska, en kille som gjorde allt för mig som älskade och avgudade mig. men vafan gjorde jag. Jag var blind och så jävla naiv. De är se som gör ont, mina misstag och att jag inte tog vara på den bästa tiden i mitt liv. att jag bara lät den svepa förbi.
Jag kommer alltid hata mig själv för detta, och tycka så synd om M, för han förtjänade så otroligt mycket mer. Och jag vill ge han allt de där. Men tyvärr kan jag inte de längre :( Jag var hans prinsessa och han var min prins. De var verkligen så. Men som sagt jag slängde för mycket skit på han. I´m so sorry...

Så jag har känt att vafan har jag att skriva om?! Ingen vill höra om en tjej som är olyckligt kär och ledsen. Och på sista tiden har allt verkligen varit åt skogen så jag har verken haft orken eller luften att blogga.
Men samtidigt tänker jag att jag måste börja leva igen. han har gjort sitt val och thats it.
Så snälla kan någon hjälpa mig upp ifrån helvete. Mitt liv rasar samman för var dag som går och jag tycker jag har straffats och mått tillräckligt dåligt nu. Jag vill inte mer..
Hur dålig flickvän jag än varit så förtjänar jag väl inte allt de här?

Så jag undrar, ni läsare har ni varit med om samma sak? Har människan du älskat mest i världen plötsligt lämnat dig och sen att du har stått kvar med massa ångest och längtan tillbaka?
Va ska jag göra? Alla råd är bra råd och jag behöver dem nu..

hugs<3

Kommentarer
Postat av: angelica

gumman. Jag har inte varit med om det. Men jag kan ge råd ändå. och det vet du.

2007-11-21 @ 14:18:47
URL: http://tredjepart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0