ett snurr runt i hjärnan

För tillfället hade jag velat få tillbaka de liv jag hade när jag var tolv. Eller bara spola tillbaka tiden så jag får leva de liv en gång till :) Då var allt perfekt, inga bekymmer livet lekte. Jag höll på med något jag var bra på och jag gjorde de jäkligt bra också. Sen en dag så bara får man för sig att sluta med något man faktiskt bra var på bra. Och de var då alla bekymmer kom. Man blev kär, förälskad och totalt besatt av killen man älskade. och sen gick bara allt utför. För de ena leder till de andra. Så nu sitter man här utan något.

Så ta mig tillbaka till 2002, innan allt sedan blev knas :)

Gud va deprimerad jag låter, men även om jag nyss haft de två bästa åren i mitt liv med M. Så har de slutat med de två mest olyckligaste månaderna i mitt liv också. Så de hade varit skönt att få tillbaka de liv man hade innan man blev "vuxen" och upptäckte hur mycket en människa kan betyda för en och hur sårad man kan bli.
Men idag mår jag trotts allt ganska bra, så tummen upp för de :)

Detta var ett sånt litet rensa hjärna och tankar inlägg känner jag. De är rätt skönt att bara babbla på om allt som snurrar runt i hjärnan på en ibland.

Nu ska jag snart gå och vila mina ögon!

Godnatt & Sovgott <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var sjukt grym på det du gjorde=) Jävligt synd du slutade!

2008-04-14 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0