måndag kväll

Godkväll gott folk!

Vilket seg dag ska jag börja med att säga. Vaknade 06.15 och är skit trött men tänker ändå att vafan har bara foto och idrott idag plus att jag kan inte lämna agge själv på foton :) Så de va bara att stiga upp och bege sig till skolan.
Sen sitter man där och väntar på att Roberto ska komma så vi kan ha vår sista foto lektion för terminen. Men minutrarna går och ingen Roberto dyker upp. Så min foto klass bestämmer sig för att smyga ner på tredje våningen för att se om vår lärare sitter i sitt arbetsrum, och jupp de gör han :) Men snabbt som fan vände vi alla och gick ut i trappen igen för att prata ihop oss om hur vi skulle göra. Och vi bestämde oss för att han fick ju skylla sig själv som inte kom efter 25 min när vi suttit där och väntat. Så varför skulle vi säga till han. De är ju fan han som är läraren inte ska vi behöva hämta han :) Så vi gick med lätta steg mot bussen hem igen:) Kröp ner under täcket igen med en kopp varm chokelad :) Nam nam!! Sen somnade jag för en stund. Och när klockan började närma sig halv två begav jag mig till bussen igen.

Så nu har jag suttit och försökt plugga lite matte, som jag inte fattar ett skit av. Har prov på onsdag vilket jag inte alls ser fram emot. Men jag och Tessan ska nog plugga lite tillsammans imorgon på våran studietid. Och då lär jag väl börja fatta, för hon är ju min andra hjärna :P Så tillsammans är vi skit smarta!! haha eller inte

Ibland blir allt bara fel! Kvittar ju hur fan man än gör. Men men de finns väl en lösning på allt.

Någon dag denna veckan tänkte jag lägga upp lite bilder från våran tjej kväll i fredags. Så håll ögonen öppna!

Godnatt & Sovgott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0