social gurka

Äntligen hemma efter en otroligt seg dag! Man brukar tycka att dagarna går smått segt men idag var det hemskt!=)
Känns som det var evigheter sen jag var hemma.
Började med svenska imorse, fick tillbaka min filmrecension idag. Fick dock bara vg på den :( hade hoppats på ett mvg. men men! Sen var det en "underbar" engelska lektion. Fick tillbaka våra test nationella. hahahah fyfan va dåligt. Jag och Agge suger, men vafan :) Sen världens tråkigaste lektion, multimedia! Fast kommer inte ihåg så mycket ut av den, satt mest och smsade under den lektionen :) ett litet busfrö :)
Sen ska jag tilllägga att det var så äcklig mat i skolan idag, eller okej de kan jag inte svara på egentligen för jag smakade aldrig. Mådde illa bara av att titta på de. Så de fick bli knäckemacka och ett glas vatten!
HIstoria var det sen jag, men tyvärr kommer jag inte ihåg mycket där heller. somnade och sov rätt skönt :P
Sen skulle vi på någon jäkla föreläsning på söderport. Men eftersom jag har varit lite busig hela dagen så givetvis var jag de då med. Satt och smsade och gjorde hänga gubbe med T. Så jag har ingen aning om vad gubbe där framme sanckade om :) Så, det var min dag :D Hoppas alla antecknar detta nu. För det är så nödvändigt för er att veta. ;) Gud va jag saknar massa skit som är totalt onödigt. men vafan, ingen har bett dig att läsa!

Nu sitter jag här och funderar över livets små ting. Ska på Yoga med Amanda och Agata sen :) Trevligt värre.

Om ni undrar över varför de står social gurka som rubrik är det för att det var mitt ord till T på hänga gubbe idag. Och hon klarade det inte:) muhahah! ÄGD ÄR DU TEESSAN

hugs<3


Kommentarer
Postat av: Sis

Din lilla jävel! sköt skolan unge!

:)

2007-12-02 @ 12:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0