surmulen

Salom!

Usch det kändes nästan jobbigt och hemskt att använda sig av ordet Salom, som på persiska betyder hej. Har inte sagt de sedan jag och M gjorde slut =(

Men iaf, idag har varit en hemsk dag :) Nästan ironisk!
Tog bussen 07.20 till skolan imorse fast jag inte började förens 08.30. Men va gör man inte för att hålla sis sällskap:) Så fick sitta i 45 min och vänta på att resten av min grupp skulle dyka upp så vi kunde börja förbereda vår redovisning som är imorgon. Men då när vi sitter där och ska börja dyker vår handledare upp. Han tycker vi ska ändra om i våran film. Som vi kämpat med som djur och blev klara med i fredags. Så jag sa nej direkt till de för att de var onödigt eftersom den redan var skit bra plus att vi var tvugna att planera redovisning så den blev skit bra istället. Men nehe ingen lyssnar, så istället sätter vi oss ner och lägger över 2 timmar på att skriva om lite berättar manus och annat skit. Snacka om att slösa upp viktig tid. Men iaf sen när vi är klara med de så ska vi lägga in de på datorn för att redigera in de med filmen. Och upptäcker min grupp att detta inte var en bra idè och att de blev dåligt. GRATTIS säger ja. De visste jag redan. om ni kunde lärt er lyssna på mig från första början!
Men iaf då bestämmer sig min grupp för att ta tillbaka de gamla vi hade. (Ännu en gång tar vi av våran viktiga tid) Men sen kommer vår handledare och tycker vi ändå ska ha den andra. och blablabla. Jag och Rebecka blev så arga att vi lämnade klassrummet och lät resten av gruppen göra vafan dem ville. Så de ska bli intressant att se hur filmen ser ut imorgon på redoviningen. Vi lär väl få en chock jag och R :)
Men sen iaf, efter att jag gått och varit otrevlig och sur mot halva klassen så var det lunch iaf :) Blev på lite bättre humör, tills jag skulle  ta ut pengar till min manikyr som jag va på ikväll. då har jag INGA pengar på mitt konto. Var fan har dem tagit vägen?! Fick smått panik..
Och nu sitter jag här och skriver mitt jävla arbete om fanatism. Plus att jag måste skriva min redovining tills imorgon eftersom vi inte hann det idag. AAAAAAAHHH!!!

Fan va mycket jag skrev, de va inte riktigt meningen!

Ha en trevlig kväll! hugs<3

Kommentarer
Postat av: Sis

Men sis! var i helskotta är dina pengar någonstanns?!

2007-11-20 @ 09:17:22
URL: http://pulvermoset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0