underbara dag

Nu sitter jag i sängen med matteboken uppslagen i knäet. =( tråkigt värre!
Men som  tur är hjälpte min tös mig på studietiden idag, vi pluggade satan :) eller nästan iaf, när inte jag skrattade åt Tessans goda försök med att lyckas räkna ut uppgifterna :)
Trots allt jävla skit i mitt liv och saknaden efter M så är jag på ritkigt bra humör idag. Egentligen vill jag bara lägga mig ner under täcker och gråta och alla gå upp igen. Men samtidigt så har jag ju världens bästa vänner som alltid ställer upp. Och så länge dem finns för mig så ska jag fortsätta att kämpa i motvind.
Såg dock en massa bilder på M nyss :( Massa minnen om den fina pojken kommer upp :( Saknar han en massa. Skulle kunna dö för han <3

Men iaf, matte prov imorgon. Vi får hålla tummarna att de går bra! Borde kanske inte sitta här och snacka skit utan verkligen plugga. Så jag inte kan skylla på något ifall provet skulle gå åt helvete :)

Ohhhhh jag har sovmorgon imorgon :) Så börjar med matteprov klockan 10.05! Sen lunch, sen  en liten MDK lektion som går snabbt. Sen ska jag och T träna. Vi är riktigt duktiga :)

hugs<3

Kommentarer
Postat av: Emma

vännerna är alltid bäst!! =) ha en bra kväll!=)

2007-11-27 @ 17:49:43
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Whoo

hey hey frida, nu får du och jag banne mig ta oss samman och göra något för jag tycker vi är allt för slöa på det området! faktisktxD Har du kanske tid i helgen? (tror jag kan då) eller någon av de nästkommande helgerna! Snart jul ju^^

2007-11-27 @ 22:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0