Äntligen

Nu är jag äntligen klar med fakta delen på mitt historia arbete, nu har jag bara inledning och sånt tråkigt kvar!

Idag efter skolan, gick jag och Therese till röda korset och skulle se om dem hade något fint. Jag hittade en fin liten second hand väska för 30 kr :) Sen så har jag köpt mig ett par fina knästrumper och ett par vantar, det kan behövas nu när det börjar bli kallt. fryser ju om mina små fingrar när jag går till bussen på morgnarna :)

Sen hämtade pappa mig, så körde vi till hans mormor och fikade och lite sånt mys :)
Och när vi sitter där visar jag henne min ny inköpta väska, då säger hon att hon har en massa gamla väskor som hon inte använder som bara ligger och skräpar :) Så jag fick en jätte fin svart väska. Sådär härligt gammal och sliten :) Så man kan ju säga att jag fått två par väskor för 30 kr idag. I love it :)

Nu är det snart Top Model !!!

hugs<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter fint frida! Du får visa mig dem någon dag : ) puss puss

2007-10-10 @ 20:38:26
Postat av: Anonym

ja, det är josefin , on du inte hajat det.. darn, jag glömmer alltid att skriva att det är jag xD

2007-10-10 @ 20:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0