Big girls don´t cry

Så nu var det lördag igen!
Igår fyllde plast syrran år, och hela hennes släkt var här! Dem hade jag aldrig träffat innan, men de var helt okej. Satt mest och snackade med min andra plast syrra, Sanna!

vissa dagar är svårare än andra, och idag är en sån dag :( Tänker bara på dig och kan inte släppa taget. Saknar allt med dig, allt vi gjort! Undra va du gör nu? Undra om du tänker på mig?
Det gör så ont och det bara skriker inom mig. Men va kan jag göra? inte ett jävla skit, bara sitta här och känna hur det glider allt mer ifrån mig. Det är över tre veckor sen jag snackade med dig!! Kan inte tro att de är sant.

Men hur som helst måste livet gå vidare även om de är svårt. Så idag ska jag träffa min gamla och underbara vän Clarissa. Vi ska snart ta bussen i till stan :) sen ikväll ska jag antagligen på filmkväll hos en kompis.

En ny dag med nya möjligheter!

 Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på går dagens outfit. Kommer en kanske från idag också om jag hinner!

hugs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0