En helt underbar dag med en underbar människa

Hejsan!

Denna dagen har känts underbar, fråga mig inte varför :)
Men som vanligt vaknade jag upp helt död i morse. Kändes precis som jag nyss hade stängt mina ögon för en god natts sömn när klockan ringde imorse. Så givetvis gick jag upp alldeles för sent, vilket gjorde att morgonen blev lite stressig :) Men som tur va så var det inte  så mycket folk på bussen så jag fick sitta ner :) Skööönt!!

Som sagt vi hade skol fotografering idag! Det blev nog bra, eller jag hoppas det iaf :) Fick stå upp som vanligt, längst bak i mitten typ. Men tyvär var det jätte många från klassen som inte var med. :( Synd för vår klass är en toppen klass :)

Måste bara säga att Therese är en undebar människa! Hon gör mig alltid så glad. Det går nog inte en dag utan att vi två bryter ihop ut av skratt :) Vi  är egentligen två HELT olika personer men ändå så jäkla lika. Härligt med såna vänner!! Hon är som ett litet lyckopiller :)

Lite bilder från denna soliga dag med Therese



hugs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0