en liten paus i allt pluggande

En av mina hundra pauser är jag uppe i nu :) Somnade redan efter 20 minuter eller något när jag började plugga NK. Sov en liten stund, de va riktigt skönt =) Sen vaknade jag och pluggade lite till. Sen oj, de va något bra på tv, så de blev en paus till. och en till :) Inte alls bra, och nu sitter jag ju här! Jag måste verkligen skärpa mig annars kommer jag inte klara detta provet. Det är hur många sidor som helt i NK boken och en massa papper och annat skit. Känns som det aldrig tar slut. 
När man sitter där och läser så orkar man hålla koncentrationen dem första sidorna sen börjar tankarna allt mer hamna på andra saker som känns mycket mer viktiga. TYPISKT!

Nu ska jag gå och "plugga", vill säga att jag kommer först sitta på msn i en halvtimme, sen plugga. och efter fem min kommer pappa ropa att det är mat. Alltid likadant!
Känner du igen dig?

hugs<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0