en smula sömn

Nu ska jag snart gå och sova så jag får mig lite sömn inatt. Blev ju inte så mycket utav de inatt. Men varje gång jag betstämer mig för att gå och lägga mig tidigt så blir de ändå aldrig så. Men idag ska jag verkligen försöka:)
Imorgon väntas skolfotografering!! Hatar de men på nåt sätt vill man ändå inte missa de.
Har fått hjälpa Therese nu i en halvtimme om va hon ska ha på sig imorgon :) Men själv har jag ingen aning, eller jo lite. Men nu behöver jag er hjälp. Nersläppt hår eller uppsatt? :)

SOLO tidning kom i fredags och jag har inte hunnit börja i läsa den, så jag ska nog snart krypa ner i sängen och bläddra lite i den :)

Godnatt & Sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0