måndag igen

Har ni tänkt på hur snabbt veckorna går?! Fy bubblan, de va ju fan nyss måndag!!! :)
Men ja, man ska väl inte klaga bättre att veckorna går snabbt än långsamt! Eller hur? :)

Idag vaknade jag med värsta huvudvärken och jätte ont i halsen, men jag tänkte att "nej Frida du måste gå till skolan hur dååligt du än mår, se så upp och hoppa din jäkla latmask". Så duktig som jag är gjorde jag som jag hade sagt till mig!
Men tyvär blev jag lite besviken när jag hoppade på bussen och fick se att den söta killen som alltid tar den bussen inte var på den! dammmiiit :( hehe

Jag måste bara säga att denna skoldagen har varigt förjävlig, har mått så dåligt och varigt så trött. Kännt mig som ett levande lik som vandrar omkring i skolans korridorer :)
Så nu när jag kom hem va jag ju tvungen att kolla om jag hade feber, och givetvis hade jag de. Vilket jag absolut inte har tid att ha!! Har fortfarande inte skrivit mitt historia arbete som jag skulle gjort igår så de är ju bara att sätta sig ner med de. :( Kommer ju gå så bra känner jag!!

                                                                           image4
                                                                                        Trååååkigt :(

Kommentarer
Postat av: Clarissa

åh välkommen i klubben, hade 39.8 i söndags kväll men mår dock bättre nu, men ganska skönt att vara hemma även om man inte har tid! Krya på dig

2007-10-09 @ 12:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0