over my head

Idag har jag varigt riktigt duktig :) Tro det eller ej jag har börjat på mitt historia arbete nu, har en hel del kvar men jag har börjat iaf och det känns skönt. Plus att jag har skrivit ett litet fotoarbete som vi fick idag.
Känner mig riktigt stolt :) Så nu hinner jag kanske träna med sis och mamma imorgon iaf :P
Fast jag har ett fotoarbete till som måste göras imorgon, eftersom vi har ett sånt system på vår skola att man får låna hem en systemkamra när man behöver de. Och man får bara låna en i ett viss antal dagar eftersom vi är så många som behöver en. Så jag ska lämna tillbaka kamran på torsdag morgon så de är rätt bra om jag fotograferar innan dess :) Men som sagt Frida i ett nötskal, att alltid göra saker och ting i sista sekund!! Måste bättra mig på de :) 

 Usch sitter och chattar med Therese, frågade henne hur mycket hon hade skrivit på arbetet. Hon var snart klar och hon hade har skrivit hur mycket som helst. flera sidor :( suck, får väl börja om från början eller något. för så mycket har inte jag, och kommer aldrig att få ihop så mycket heller!!!!!! GREAT

Nu blev jag deppig igen, nyss avr jag glad för att jag har börjat skriva och snart är klar. Men nu försvann de igen, känner att mitt g kommer allt närmare och att mitt mvg försvinner allt längre bort :(

The Fray- Over my head <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0