spår efter lördagen

Idag vaknade jag upp till en strålande söndag.

Igår var verkligen en fullspäckad dag, var ju först på stan med C men shoppade dock inget =( men men!! Sen tog jag bussen hem igen vid tre, hem och vände en timme. Sen tog jag bussen in till stan igen för att träffa en kompis och ha filmkväll, trevligt värre var de! Sen senare på kvällen tog jag bussen ut till A som hade inflyttningfest.
Sjukt härligt folk där, träffade även en gammal gammal klasskompis på festen :) Men kändes som festen tog slut alldeles för fort. Man hann ju inte mer än att komma förens man skulle vända näsan hemåt igen kändes det som :)
Men jag, E, O och K ville inte riktigt att denna roliga kvällen skulle ta slut så fick jag och åt kebab vid två natten, sen gick vi hem till K och skulle sova, men de blev mest en massa flumm och skitsnack. Men långt om länge "somnade" vi, har aldrig sovit så obekvämt som inatt. Jag och O som i en liten 90 säng. Jag kan ju säga att jag fick inte så mycket plats :) 
Men kom hem idag vid tolv tiden så har sovit lite, och nu sitter jag med mitt jävla historia arbete. Vilket inte går så bra. Orkar inte koncentrera mig, de är så otroligt tråkigt. 

hugs<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0