tillbaka

Godmorgon!
Nu var det ett bra tag sen jag bloggade. Men nu känner jag att jag har krafter och ork att ta tag i mitt liv igen efter allt som hänt. Nu har jag mått tillräckligt dåligt att jag inte orkar mer. Jag kan inte gå och va ledsen längre, för det hjälper inte. Och va har jag att va ledsen över egentligen, jag har allt jag kan önska mig egentligen. En helt underbar familj och världens bästa vänner som alltid ställer upp. Om de inte hade varigt för dessa underbar människor så hade jag aldrig orkat. Tack för att ni finns <3<3
Men jag saknar dig för varje dag som går, men jag mår bra, och jag har funnit kraft, jag kommer klara detta!

Så nu sitter jag och ska försöka skriva ett fördjupnings arbete om antiken. Vet bara inte om vad jag ska skriva.
Så jag har skruvat upp högsta volym på stereon och lyssnar på Gavin Degraw, han är sååå bra :)
Men snart kommer pappa hem från jobbet och ska sova så jag får passa på att lyssna nu :) 
 
Jag var hos angelica igår kväll på en liten tjejkväll. Vi hade super trevligt, men man kan väl säga att ibland går det lite vilt till :D haha!! Tänkte lägga upp några bilder från kvällen lite senare idag. Så ha ögonen öppna:)

hugs<3

jag mår bra nu..

Kommentarer
Postat av: tilda

Ha en bra dag (:

2007-10-07 @ 09:55:35
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: elie

du glömde att du har VÄRLDENS BÄSTA SYSTER med!! :D :D

2007-10-08 @ 18:06:55
URL: http://pulvermoset.blogg.se
Postat av: Clarissa

Vad glad jag blir Frida :D

2007-10-09 @ 12:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0