Godmorgon

Usch klockan ringde först halv sex imorse, för att min älskling skulle åka hem med första tåget.
Han skulle på någon nollning med skolan, för han har ju börjat på universitetet nu och de är en del av deras inspark. Så  det var bara att stiga upp motvilligt när klockan ringde fast sängen kändes mer inbjudande.
Men men, sen fick jag klä på mig en stor tjock tröja och ett par mjukis byxor eftersom jag ville följa älskling till bussen även fast han sa att jag skulle stanna hemma och krypa ner i sängen igen och sova.
Han är så söt och snäll så givetvis och lyssnade jag inte på va han sa.
Jag hatar verkligen när älskling ska åka hem. De gör ont i hela mig. Eftersom han bor i Lund och jag i Kristianstad (Åhus) så kan vi bara träffas på helgerna. Vilket är väldigt tråkigt :( Men jag hade inte kunnat vara utan han.
Så står man där på busshållsplatsen och ser att bussen kommer där runt hörnet, då får man lite smått panik!!
En sista puss och kram på en hel vecka. Sen ser man han kliva på bussen, så sitter han där, bara en tunn glas skiva som skiljer oss åt. och så börjar bussen rulla iväg och han skickar en släng puss till mig sen vänder jag om och går hem!! I HATE THAT

Men nu har jag vaknat igen efter några timmars sov stund. Och nu ska jag gå ner och ta lite frukost och lägga mig framför tvn :) sen blir det väl att ta upp historia böckerna och läsa om Forntiden :(

Bloggar senare!!!

hugs <3

Kommentarer
Postat av: Mazdak

Bobookaka!, Jag saknar dig också sötnos =), fast du är lite put på telefon, så älskar jag dig så otroligt. Älskar diiiig såååå!

2007-09-09 @ 16:51:18
Postat av: Josefin

Nää.. forntiden är ju skojigt ju!=)

2007-09-10 @ 16:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0