no money

Som sagt jag skulle ju gå på stan idag med T efter skolan eftersom vi slutade så tidigt för ovanlighetens skull.
Och när vi går där så slår det mig att jag inte har min plånbok med mig för att den ligger i min andra väska här hemma. dammmmiiit! No clothes for me. :(
Men men, kanske bara är bra! Känner att jag måste hålla lite i pengarna nu. Mina pengar som jag tjänade i somras är snart slut, har ungefär bara fyra tusen kvar. :( Dem försvann snabbt :) Men jag har i och för sig köpt kanske mycket på bara tre veckor. Ny dator, jacka, två par skor, tre par jeans, smink och självklart en del tröjor!!

Nu har jag suttit ner och försökt göra lite matte, eftersom vår lärare har fått för sig att vi snart ska ha prov på kapitlet som vi nyss nästan började på. Men jag fattar inget för tillfället, ibland är det skit lätt sen helt plötsligt kommer det skit svåra uppgifter som man kan bli tokig på! Så jag tror jag behöver ta en liten sov stund nu innan jag fortsätter. Så att jag inte river i sönder matteboken. :)

nattinatti :)


Kommentarer
Postat av: Elie

Hahaha! du är så jävla smart!

2007-09-11 @ 14:41:38
URL: http://pulvermoset.blogg.se
Postat av: Caroline

vad har hänt med ditt bloggskrivande:O?=(

2007-09-13 @ 20:52:03
Postat av: Anonym

Frida, jag har inga pengar på mobilen. Ska fylla på imorgon, därför har jag inte kunnat skicka sms. Men du vet att du kan ringa mig när som helst! jag sover bredvid mobilen så det är inga problem: ) Hoppas du läser detta. Hde väldigt gärna velat att du hörde av dej idag, men men. Hoppas vi hörs imorgon! I <3 you! ;)

2007-09-13 @ 22:14:06
Postat av: Anonym

I <3 you kom inte med i den andra kommentaren!
<3!

2007-09-13 @ 22:15:07
Postat av: Anonym

det funkar inte att skriva hjärtan:( så vi får göra sågär istället !Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta!

2007-09-13 @ 22:16:15
Postat av: Anonym

oj inget namn.. Men du vet nog:)

2007-09-13 @ 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0