regn, regn och åter regn


Idag var en sån dag som man bara ville ligga kvar i sängen och kolla på en riktigt bra film när klockan ringde 06.10 och man hörde hur regnet öste ner utanför :( Så där ligger man, suckar och tänker om jag ändå inte ska sjukanmäla mig. Men duktig som jag är tar jag ut ena armen ur täcket och känner den kalla luften i rummet och kommer på att jag hade glömt att stänga fönstret helt innan jag gick och la mig igår kväll. Men iaf en arm ute, bara att fortsätta i den takten tänkte jag! Plötsligt ligger man där och blottar sig emellan fyra väggar och då är de lika bra att stiga upp!

Man kan väl säga att dagen började segt, och det blev ju inte bättre av att jag fick stå upp hela bussresan till skolan OCH hem, ändå går det bussar var femte eller tionde minut. Jag fattar inte va allt folk kommer ifrån!!!!!!

Men dagen har inte varigt helt hopplös, nu när jag kom hem fick jag syn på nya numret av Solo :P I love it!!!!

Bloggar senare! 

puss&kram 

Kommentarer
Postat av: Caroline

yäääääh:D blogga mermermermermerm:D

2007-09-10 @ 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0