Söndag

Efter att jag hade skrivit mitt förra blogginlägg tog jag en lång höst promenad med mina hundar.
Ibland kan det vara riktigt skönt att bara gå ut och gå, att rensa tankarna och få en härlig motion!

Sen efter den sköna promenaden var jag tyvärr så illa tvungen att plocka upp historia böckerna och läsa dem förbaskade sidorna, som jag nu så länge har hoppat över! Men nu är det också gjort i alla fall. skööööönt!!!

För en liten stund sen skulle jag kolla om det fanns något bra på tv, så när jag slår på tvn så får jag se till min förvåning en riktig barndoms klassiker. Ett barnprogram som jag nästan tror hela svenska befolkning har kollat på:D haha!! Fem myror är fler än fyra elefanter. Jag älskade verkligen de programet när jag var liten, så självklart satt jag kvar några minuter för att åter uppväcka gamla barndoms minnen:)
Så är det någon mer än jag som är ett Fem myror är fler än fyra elefanter älskare så tror jag de går varje söndag klockan 18.00 :) haha!!

Nu ska jag gå ner och vara lite social och trevlig med min syster, får väl se va vi hittar på för skoj! :)

Men ett höst tips till alla er bloggare är att ta långa höstpromenader. Det är riktigt skönt och man rensar tankarna.
Plus att du piggnar verkligen till, vilket verkligen kan behövas nu när den mörka hösten kommer.

hugs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0