du


Det finns bara en enda människa som verkligen har känt mig, som har vetat hur jag mår, vetat va jag tänker och känner utan att ens behöva fråga mig. De finns bara en enda människa som jag verkligen har kunnat prata med, som kände mig utan och innan. En enda människa jag verkligen har litat på och älskat.
Jag saknar den tryggheten jag hade med den människan. Det var den enda tryggheten jag hade.
Vad har jag nu?! folk tror dem känner mig så väl, men vilken lögn. Folk tror dem vet hur jag mår, men sällan!
Jag vill bara bort.

saknar min andra hälft

Kommentarer
Postat av: Sis

menar du mig nu sis? i så fall, jag finns här, men jag måste få säga som jag tycker. det är inget klokt val av dig sis, det är verkligen inte det, man måste kämpa, alltid alltid kämpa hur svårt och jobbigt det än är för det lönar sig alltid i slutändan. jag vill bara inte att du ska begå ett stort misstag, vilket jag tror att det som du tänker på är. snart är det sommar, två månader bort från skolan, två månader att samla kraft och hitta kämparglöd och ork att jobba vidare.

det löser sig, det gör det alltid.

2008-04-26 @ 21:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0