fullt upp

godkväll!!

Dagen har varit ritkgit slapp, började med nationellt prov i engelska B. Gick hyffsat!
När man var klar med de halv tio hade jag hål timme till klockan kvart i tre då våran idrotts lektion började. Måste ju även säga att det var jag och tessan som höll i dagens idrotts lektion.
Efter skolan hjälpte jag sis att flytta, en riktigt fin lägenhet är det hon har fått tag i..blir ritkigt avundsjuk för jag vill inget hellre än att flytta hemirfrån. vill vill vill!! Hur mycket jag än tycker om min familj så orkar jag inte bo hemma längre. men what to do!? ,

Har fått liten panik, satt nyss och tänkte över vad vi har kvar i skolan innan vi går på APU, Tills nästa vecka har vi ett stort historia arbete som ska lämnas in (måndag). Började idag.. vi har nationellt prov i matte B.. MÅSTE PLUGGA!! vi har en tjock jävla engelska bok som ska läsas och så ska vi ha någon diskussion om den.
Hur ska jag hinna med allt detta tills nästa vecka :S har fullt schema de närmaste dagarna så får smått panik.
Men jag arbetar bäst under press så jag kommer fixa de!

Jag har förövrigt tappat motivationen till skolan helt speciellt foto.. så imorgon har jag beställt klipp tid under foto lektionen :)

nu ska jag snacka allvar med A!
Hörs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0