går dagen

Godmorgon!

Måste berätta lite kort om går dagen. Jag och Clarissa kom hem till Stoffe vid åtta, satte oss ner bland dem andra och öppnade kvällens första öl :P (efterlängtad) ;D Sen rullade det in folk med jämna mellan rum.. Men det sjukaste var att man träffade på nytt folk hela jävla tiden.. Nya människor som kom konstant, det tog aldrig slut. Jag tror vi var uppe i 50-60 pers i en trea på söder :P haha. Men vid tolv tiden knackade det på dörren och där stod grannar och vakter tror jag.. Det var bara att ta sina saker och sticka snabbt som fan..stackars Stoffe stod ute i trappen och torkade spya efter någon fylle fjortis. KAOS!!!!!! Så jävla typiskt att det ska finnas vissa som alltid ska förstöra för andra när man har skoj och trevligt..men men!!

Nu ska jag snart sätta mig ner och plugga, vilket jag har tänkt göra hela veckan utan att det har blivit av.. typiskt mig!

hugs<3

Kommentarer
Postat av: Clarissa

Tack för igår :D

2008-04-27 @ 17:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0