helt slut

God kväll!

Herregud vilken lång dag det har varit. Började 08.00 med engelska som varade till klockan 10.00, efter de så skulle vi haft matte, men eftersom den var inställd så satte vi igång med vårt projekt istället. Och där satt jag och Tessan vid varsin datorn från klockan tio till kvart över fem idag. Vi har illustrerat bilder och lite annat skit.
Mina ögon brinner nu verkligen, inte blev allt så mycket bättre av att jag håller på att bli sjuk. Så just nu känner jag mig helt död. Men dagen har ändå varit kanon :) Med tessan har man aldrig tråkigt, She makes my day ;)
Men sådär runt tre tiden började vi känna oss ritkigt hungriga är trötta så då begav vi oss till mc´donalds och köpte lite mat som vi sedan tog emd oss till skolan och mumsade på framför datorn :)
Så trotts den långa dagen så har den varit kanon bra:)

Nu har jag precis skrivit klart mitt historia arbete också, så ska lägga mig framför tvn och kolla på Greys Anatomy nu :P

sovmorgon imorgon :D:D

hugs<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig kväll!,
besök gärna min blogg, KRAM! :)♥

2008-04-02 @ 21:02:19
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Jonas

Fan vad du han med mycket på en dag:P haha

2008-04-02 @ 21:05:05
URL: http://jonaskjallstrom.blogg.se
Postat av: angie

jälar i de! ni var fan duktiga, vi orkade bara till halv fyra ^^

2008-04-03 @ 09:17:24
URL: http://bashful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0