Janne <3

Sitter här och är svin trött, men kan inte lägga mig redan eftersom A sa att han skulle logga in efter att han hade tränat, vilket dock var för två timmar sen.. men han är ju seg av sig så kan vänta 15 min till!
Tills dess tänkte jag bara göra en liten hälsning till en av mina bästa vänner!

Janina är en av mina små änglar. Och jag vet att du mår dåligt nu och inte orkar mer, men du får inte ge upp! Jag ställer alltid upp för dig. Jag vet hur du mår och vad de är du går igenom, men tro det eller ej det kommer bli bra.
image93
Älskar dig min  vän <3


Kommentarer
Postat av: Janina

Obeskrivligt, jag vet inte vad jag ska säga. Du är verkligen helt underbar!! Tårögd är vad jag är nu.. Gahh, Jag älskar dig !!!!!!!

2008-04-15 @ 10:16:25
URL: http://janinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0