my love

Hejsan!

Som ni vet följde jag med Janina hem efter skolan i fredags!! Slutade elva  så då bestämde jag och janina oss för att gå och köpa godis :) ETT HELT KILO :P:P så de mumsade vi på på väg hem till perstorp!
När vi kom fram gick vi över till Stalle och snacka skit och hade allmänt trevligt, även nu mumsade vi på vårat godis :) Dagens första öl öppnades klockan tre och sedan fortsatte de lite lugnt hela kvällen :)
Stalle skulle bjuda på middag så de blev pizza! Nam nam :) Sen vid åtta körde vi till helsingborg och gick på bio med några till, super mysigt och trevligt!
Nästa dag ringde klockan 09.10, då var det dags att stiga upp för stalles mamma skulle hämta oss och köra oss till ängelholm där vi skulle kolla på när Stalle tävlade!

En underbar helg tillsammans med min älskling helt enkelt :) jag och janina har förövrigt en liten plan som antagligen kommer bli helt perfekt!!

image98image99
Älskar dig otroligt mycket <3

Idag ska jag till bjärnum men känns inte alls bra, vet inte va jag ska ta mig till längre =/

hugs<3

Kommentarer
Postat av: Janina

Vår plan är BÄST! Och vet du vad ? Jag ÄLSKAR DIG MED!! Så jääääävla mycket!! Längtar till i sommar, det är allt jag kan säääga ! :9

2008-04-21 @ 12:24:03
URL: http://janinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0