papi and sis

Tro det eller ej men jag är hemma i Åhus idag :) Det var nog tre veckor sen sist. Men hade inga planer för helgen (skit trist) så bestämde mig för att hälsa på :)
Men nu så börjar de rulla in lite förslag inför helgen, grill kväll ikväll kanske, imorgon är det fest i stan eller grill kväll i perstorp eller A. Så hrm va ska man göra :) Just de ja, min gamla vän Jossan ville träffa mig ikväll och ta en härlig kväll promenad i de fina vädret. Så får se, alltid lika skoj att träffa henne, snacka om en jäkla massa skit som har hänt sen sist vi sågs :)

Nae men förhoppnigsvis blir det en toppen helg trotts allt, ser fram emot morgon dagen iaf.
 En fråga, varför är killar så jävla handlingsförlamade?! är det alltid vi tjejer som måste fråga om de ska hända något..

nu ska jag pysa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0