shopping sug

Idag har jag varit duktig och skrivit in mig på körskolan, så nu jävlar ska jag bruka allvar :D

ohh, jag var så nära på att åka till nova lund idag efter vi hade slutat, men de va ingen som ville göra mig sällskap:( SÅ JÄVLA SHOPPING SUGEN!!!

Får väl se ifall jag skippar sista lektionen imorgon och åker in med Janina :P Men har missat den lektionen rätt mycket så borde gå på den men nova lund lockar mer :) Annars får jag väl flörta lite extra mycket på lördag så får A följa med :D

Nu ska jag slå mig ner framför tvn!

Kommentarer
Postat av: angie

Du ska ju va med mig på graf lektionen. det är då vi hinner prata ikapp. I love u so much gumman

2008-04-03 @ 20:11:38
URL: http://bashful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0