tisdag

Underbara soliga tisdag :)

helt undebart med så fint och varmt väder :) Idag har jag haft fullt upp, började med NK redovining som gick helt ok. Sen repiterade vi inför nationella i matte b, efter de hade vi lunch, åt ute på graffiti :P nam nam!! sen så skulle jag haft svenska, men jag och Julia gick bort till körsskolan istället. klarade de första testet :P bara tre kvar nu! Sen skulle jag haft foto men som sagt så orkar jag inte bry mig om de längre så jag gick och klippte mig istället :)
När jag kom hem satte jag mig ner och började plugga direkt, och är nu klar för dagen tror jag! orkar inte mer.


image104
resultatet av min klippnig. har vait smått skeptisk till att klippa lugg länge men nu blev de. tack vare lite övertalning av tessan :)

Nu ska jag ha maaaaat!

bye<3

Kommentarer
Postat av: Janina

Det blev skit FINT!!! Du är vackrast !! ILOVE YOU!

2008-04-29 @ 22:16:58
URL: http://Janinee.blogg.se
Postat av: Emma

Det blev ju superfint! :)

2008-04-30 @ 12:34:31
URL: http://sommarungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0