Tjenixen igen

Äntligen funkar bloggen igen :) Har ju hänt en massa sen sist, men nu kommer jag knappt ihåg va de är :)
hrm.. men nu ska jag försöka uppdatera er va jag har pysslat med de senaste dagarna.

Som sagt så kom jag hem från A i lördags, och på kvällen stack jag hem till J och drack öl, lyssnade på go musik och snackade lite skit :) En trevlig kväll helt enkelt, somm slutade med att vi bestämde att vi skulle gå och tatuera oss tillsammans innan sommaren :D
Sen i söndags var det bara att slappa hela dagen, reste mig inte mer än nödvändigt från sängen. Datorn låg på magen och ett glas vatten och mobilen i närheten :) LAAAAT!! Sen så hade jag Scrubs maraton givetvis :)

Går dagen bestod av plugg och annat tråkigt.. Och idag började skolan igen (suck) men en otroligt slapp dag, kom till skolan 08.00 hade Nk sen åkte jag hem för att fixa lite med vårat projekt.. sen har jag nu pluggat lite.

nae nu kurrar magen min:)

hugs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0