trött trött trött

Usch va denna veckan känns lång och tråkig och dessutom har jag varit super dålig på att uppdatera här, men har varit förbaskat trött och seg att jag inte orkat sitta vid datorn!

DAGENS
klädsel : ljusblå stuprörs jeans, svart t-shirt, rött linne och en svart sjal
frisyr: uppsatt
låt : All my life
vill ha : sommae
tråkigaste : skolan
roligaste : THESSAN

SENASTE PERSON SOM :
sov i din säng :
jag
såg dig gråta : Thessan kanske?
fick dig att börja gråta : ...
fick dig att börja skratta : Therese
du gick på bio med : det var evigheter sen, så tror M 
du gick på stan med : Amanda
skickade sms till dig : Therese
skickade ett lunarinlägg till dig : ingenaning
ringde dig : mamma

HAR DU NÅGONSIN VARIT I :
norge :
nej
danmark : ja
finland : nej
island : nej
USA : nej
tyskland : ja
frankrike : ja
spanien : ja
italien : ja
kroatien : nej
grekland : ja
österrike : ja
schweiz : nej
thailand : nej
kanada : nej
brasilien : nej
belgien : nej

FAVORIT :
rum i huset : hm..
typ av musik : det mesta
parfym : Dolce & Cabbana - light blue
månad : sommarmånaderna+ våren =)
dricka : apelsinjuice
godis : surt och choklad
tidning : solo
film : skräck
skådis : många^^
djur : hund och katt

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU :
gråtit :
nej
köpt något : ja
sjungt : klart :P
sagt : en jäkla massa
träffat någon ny : nej
saknat någon : jaa
kramat någon : jaa
kysst någon : nej
ätit : jaa

Snacka om att jag verkligen inte har något vettigt att säga för tillfället :) Så det fick bli en så där tråkig liten lista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0