födelsedagsgris

Sådär ja då v ar man både 18 och myndig :)

Jag blev glatt överraskad imorse, när jag satt här i min ensamhet eftersom pappa jobbade. Det ringde på dörren och vilka står inte där om Clarissa och Alex med ny inköpta bullar och blåbärspaj :)
Hur gulliga som helst är dem. Så det blev en god frukost med underbart sällskap!!!
Bättre början på min födelsedag kunde jag knappt önska.

Nu ska jag fixa mig lite för om en timme kommer syrran och hämtar upp mig och pappa. Ska ut och äta med resten av släkten på fin fin resturang. Eftersom min moster även fyller 65 år idag är det hon som står för hela kalaset så att säga :)
Super trevligt ska de bli!

/kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0