i will miss you

Usch nu är jag lite ledsen. Ringde nyss till min kära gamla vän Josefin som jag känt sen jag var tre.
Vi har varit bästa vänner i 15 år nu och bor sisådär 1 minut ifrån varandra, så vi har alltid sprungit fram och tillbaka mellan husen. Vi har gjort så jäkla mycket tillsammans genom åren, har så många minnen tillsammans med Jossan. Och nu när jag ringde bara för att kolla hur det var med henne berättar hon att hon ska flytta till norrland på torsdag :(
Jag fick en chock, och tårarna började rinna längst kinderna. Detta är alltså min allra bästa vän som jag litar på till tusen och som jag kan prata med allt om. Och nu flyttar hon flera hundra mil ifrån mig :( Kommer sakna henne så fruktansvärt mycket.

Men jag önskar henne all lycka i världen och hoppas att allt går bra för henne där uppe!

Josefin jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: sis

men vadå norrland? vad ska hon göra där? :S

2008-08-25 @ 22:18:49
Postat av: Josse

Universitet!:D

2008-08-25 @ 22:53:53
Postat av: sis

men oj, måste man gå på universitet i norrland? vad ska du då gå och bli för nått flott?

2008-08-26 @ 14:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0