it´s my life

Är så trött på människor som lägger sig i andras liv. Dem har inte brytt sig ett skit på evigheter sen helt plötsligt kommer dem och lägger näsan i blöt och försöker få en att känna sig smått korkad. Sköt du ditt så sköter jag mitt.
Förstår inte ens varför du bryr dig?! Du säger inte din åsikt för att du bryr dig om mig, för att du är nyfiken och intresserad utan bara för att förklara för mig hur dum jag är och hur korkad hela grejen är. Sorry men jag behöver inte dina kommentarer eller ditt skit snack.. Jag lever mitt liv precis hur jag vill. Må det vara idiotiskt men jag lever iaf mitt liv och sitter inte bara och låter det passera.

____________

Fram tills nu har min dag varit helt okej, hyffsat slapp dag i skolan. första lektionen med psykologi :)
Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga inför körkortet. (boring)

godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0