packat & klart

Sådär ja, nu har jag packat inför morgondagen så nu är jag redo att åka.
Om jag ska vara ärlig så är jag livrädd. Vafan har jag tänkt egentligen, har känt en person en vecka (5 v) sen bestämer jag mig för att åka tillbaka totally by my self. Men ja, man lever bara en gång och jag kan ju inte säga annat än att jag följer mitt och Janinas motto :)

De värsta som kan hända är ju att jag kommer på helt fel plan, eller kommer vilse nere på turkiets flygplats, eller att E lurar mig och inte kommer och hämtar mig på flygplatsen, att jag blir våldtagen av någon snuskig turk.
Och om de här sakerna nu inträffar så kommer jag ju klara mig iaf.
Just de ja, ifall planet störtar. Men då är det antagligen meningen att jag ska dö :)
Man måste våga här i livet annars kommer man inte långt, vill inte sitta och glo här hemma i skåne heller.
Detta kommer bli bra...



Önska mig lycka till <3 :)

Kommentarer
Postat av: therese

lycka till min älskling:) hoppas det går bra, kommer sakna dig

2008-08-05 @ 15:06:02
Postat av: Emma

Lycka till sötnos, jag tror det kommer gå kanon för dig :) <3

2008-08-05 @ 17:58:03
URL: http://emmaarvidssson.blogg.se/
Postat av: julia

du har en del att berätta när skolan börjar!! :D

2008-08-08 @ 12:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0