sun is shining

oh vilken underbar dag det har varit idag :) Fick äntligen sova ut och precis när man vaknat ringer min telefon, och de är Alex som undrar ifall jag vill följa med han och Clarissa till stan och sedan ut och fiska :) Och självklart tackar man ja.
Så vid tolv kom dem och hämtade mig och vi begav oss in till stan, va bland annat inne på telenor. Jag är kär :D:D dock bara i en telefon :P
När vi hade vimsat runt inne i stan så stack vi till Bäckaskog, och hoppade i båten :) Så idag har jag fiskat för första gången. fick minsann både en gädda och en aborre :D Sådär ute på sjön var vi i kanske två timmar, underbart väder och en påse godis gjorde pricken över i:et :)

Nu ligger jag i sängen och kollar på Pearl Harbor!






Hoppas er dag har varit lika bra som min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0