trött och sleten

Nu var det fredag igen :)

Dagen har sett ut som sådan att klockan nio imorse körde jag och pappa hem till Syrran och Murat för att käka frukost och lite sånt. efter de åkte jag och pappa och gymade :) riktigt skönt!!
Sen klockan ett började min enda lektion för dagen, NK b. DÖDA MIG!! så otroligt tråkigt och jobbigt.
Och nu sitter jag här och ska sanrt bege mig in till stan igen för att äta middag hemma hos min kusin eftersom hon fyllde 30 i veckan. Sen blir det nog bara en lugn hemma kväll, är riktigt trött. Tessan vill dock att jag följer med ut ikväll men tror jag står över idag.

De är något fel på min mobil (som vanligt) nu funkar det inte att ta kort med den längre, så därför blir de heller inga bilder här på bloggen. Smått irriterande.

Hoppas ni får en bra fredagskväll!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0