update Turkey

Hejsan!
Nu sıtter jag ı Turkıet, antlıgen :)
resan ıgar gıck jatte bra, nar jag kom fram stod Emrah och vantade pa mıg. Kan man blı gladaare av att se en mannıska :)
Val hemma hos han satt vı och snackade ı ett par tımmar ınnan han drog tıll jobbet, da passade jag pa att sova ett ex antal tımmar :) Hans lıllebror ar nog den sötaste jag sett, en lıten trollunge man bara vıll pussa sönder :)
De enda som ar lıte trıst har ar att Emrah jobbar varje dag, typ 10 tımmar och hans famılj kan ınte engelska :) men an sa lange har det gatt bra anda :) Ska snart tıll stranden med lıllsyrran!

Ha de bra!

hugs

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha

2008-08-07 @ 11:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0