back in sweden

Usch snälla ta mig tillbaka.. att gå ifrån han där på flygplatsen och se han försvinna längre och längre bort är nog de värsta jag varit med om på länge.. dem andra gångerna då jag åkt hem har de varit ledsamt men denna gånger var mer än de. kändes som mitt hjärta gicki tusen bitar. och jag ville bara springa tillbaka till han och hålla om honom och aldrig släppa taget. Visst dessa tre veckorna har inte varit en dans på rosor hela tiden men vissa stunder har varit de bästa i mitt liv. de finns ingen annan människa som får mig att känna så som han.
Nu ligger jag i min säng alldeles ensam och bara för 7 timmar sen var jag tillsammans med Emrah..

om jag hade kunnat hade jag stannar 3 veckor till.. :(



även fast vårat förhållande kanske inte er de mest perfekta som i sagornas värld så älskar jag denna killen..för mig har de varit en saga sen första dagen vi sågs..and i will never forget the time i have spend with him..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0